Sindre Jensen og Katrine Hogsnes hos Telenorbutikken på Alti Futura.

Forandring ikke bare fryder, men øker også omsetningen

– Fornyelsen har økt besøket, sier butikksjef Katrine Hogsnes til NP.no.

Publisert Sist oppdatert

En av mange nyåpninger og oppussinger innenfor handelstanden i Kristiansund og på Futura, er Telenorbutikken.

I store deler av november ble butikken pusset opp. I mellomtiden drev de «pop-up-butikk» en annen del av senteret. 21. til 23. hadde de nyåpningsdager.

Hos Telenorbutikken er selvsagt hovedvaren telefoner. Det ligger i merkenavnet.

Telenorbutikken på Alti Futura.

 Butikken har blitt pusset opp og oppgradert, og det passer godt nå i høysesongen. Det har fått litt annen lyssetting og blitt med oversiktlig. En lys og moderne butikk, med rene linjer. Det er stor trafikk av kunder her gjennom dagene. Telenorbutikken på Futura er faktisk en av i alt 83 Telenorbutikker i Norge.

– Vi selger selvfølgelig telefoner og tilsvarende produkter, men vi bistår også veldig mye meg bruk og tekniske spørsmål. Alt som har med våre produkter å gjøre hjelper vi folk med, forteller Hogsnes.

– Har oppfriskingen av butikken påvirket kundene? 

– Design har innvirkning på kundene når det er lyst og trivelig. Vi har nå kjedestandard, noe som nå er standarden over alt. Fornyelsen har økt besøket, konkluderer en positiv og imøtekommende Hogsnes.

Powered by Labrador CMS